Om oss
Både Paulo pch Sergio ansvarar för att se till att den rätta utvalda personalen kommer till arbetsplatsen. Erfarenheten är att fel personer blir anlitade, via bemanningsföretag, alltför ofta. Målet är att anlitar man via HeadChefs så ska man vara nöjd med den person man anlitat.

Paulo de Carvalho
- Över 6 års erfarenhet som Kökschef. Nuvarande titel och aktuellt arbetande i en större och etablerad restaurang. Att fördela arbetsuppgifter till övriga kockar samt sett till att allt går till som det ska för ett fungerande och utmärkande kök tillhör de vanligaste uppgifterna.
- Över 8 års erfarenhet av att ha ansvar över inköpen av varor och därmed se till att ekonomin efterföljs och att rätt varor köps in till bästa priserna på marknaden.
- Över 6 års erfarenhet att sköta bemanning till köket. Se till att rätt kock kommer in till arbetsplatsen för att klara av samt sköta korrekta arbetsuppgifter.
- Souschef 8 år, störst erfarenhet av italiensk, fransk samt svensk mat även om erfarenhet finns av övriga matkulturer.
- Skapat menyer i över 10 år för restauranger som har a´la carte menyer, frukostmenyer samt till catering eller större festvåningsevent.

Sergio Pinones
- Över 15 års erfarenhet som Kökschef. Nuvarande titel och aktuellt arbetande i en välkänd restaurangkedja. Att fördela arbetsuppgifter till övriga kockar samt sett till att allt går till som det ska för ett fungerande och utmärkande kök tillhör de vanligaste uppgifterna.
- Över 15 års erfarenhet av att ha ansvar över varuinköpen av varor till restaurangerna och att hålla restaurangernas ekonomibudget.
- Över 15 års erfarenhet att sköta bemanning till köket. Se till att rätt kock kommer in till arbetsplatsen, coacha den kocken så att denna klarar kan utföra arbetsuppgifterna korrekt.
- Souschef över 10 år.
- Skapat menyer i över 15 år för restauranger som har a´la carte menyer, frukostmenyer samt till catering eller större festvåningsevent

Michael Cieslak
- Ekonomiansvarig
- Administrationsansvarig
- Förste kontaktperson vid bokningar